Sikeres Kapcsolatfelvétel

Köszönjük a bizalmat és a megkeresést.
Jelentkezését megkaptuk. Kollégánk hamarosan felveszi önnel a kapcsolatot a részletek egyeztetése céljából.

Sürgős esetben kérjük, hívja a +36 30 200 1900-os telefonszámot!

Gyógyulni mindenütt jó, de legjobb otthon!
Következő lépések, hogy tudja, mi után mi fog történni.

1. Jelentkezési űrlap kitöltése (Megtörtént)

Töltse ki a weboldalunkon elérhető jelentkezési űrlapot, ahol megadhatja személyes adatait és az igényelt szolgáltatás részleteit.

2. Visszajelzés és egyeztetés

Miután megkaptuk az űrlapot, e-mailben értesítjük, majd munkatársunk telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy tájékoztassa az árakról, feltételekről és válaszoljon felmerülő kérdéseire.

3. Szolgáltatás igénybevételének megerősítése

Amennyiben a megbeszélések alapján mindent tisztáztunk, elküldjük Önnek a megrendelőlapot, az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési Tájékoztatót. Ezután egyeztetünk egy időpontot az állapotfelmérésre.

4. Szerződés aláírása és szolgáltatás megkezdése

Az állapotfelmérés után, ha minden részletre pont került, szerződést kötünk, melyet alá kell írni. A szerződés aláírásával egyidejűleg kérjük a szolgáltatásért fizetendő díj első két hetének befizetését. Ezt követően kezdődik meg a szolgáltatás.

6. Ápoló kiválasztása és utánkövetés

Az ápolót a feltérképezett igényeknek megfelelően választjuk ki. A szolgáltatás kezdete után két héttel kérünk egy rövid értékelést, hogy biztosíthassuk a szolgáltatás minőségét.

Lenti a gombokra kattintva megtalálja az ÁSZF-ünket és az Adatkezelési nyilatkozatot, illetve egyéb olyan dokumentumokat, amelyekre később szükség lehet.

Gyakran Ismételt Kérdések

Két lehetősége van: kérjen visszahívást tőlünk úgy, hogy kitölti a fenti adatlapot. Munkatársunk munkanapokon általában 24 órán belül visszahívja időpont egyeztetés céljából. A másik lehetősége, ha Ön hív fel minket a +36 30 200 1900 telefonszámon.

Az állapotfelmérés diagnosztika kikérdezéssel, hozott leletek értékelésével kezdődik. A manuális vizsgálat során statikai és dinamikai problémákat térképezünk fel, ennek során belső szervi elváltozásokra is fény derülhet. A vizsgálat különböző, gyógytornász által vezetett mozgás tesztekből, gyakorlatokból áll, mely során a terhelésre adott válaszreakciók fontos támpontot jelentenek a kezelési terv felállításához. Az állapotfelmérés fizikai vizsgálatot jelent. Ennek alapján az alkalmazásra kerülő kezelési módot határozzuk meg.

Annak érdekében, hogy minél pontosabb képet kapjunk a  mozgásszervi problémájáról minden előzetes orvosi dokumentációra, röntgen felvételre, CT és MR képre és értékelést szükségünk van. Öltözék tekintetében a tornához érdemes jó nedvszívó, rugalmas pamut pólót és rövidnadrágot viselni és szükség van egy nagyméretű törölközőre is. A vizsgálat különböző, gyógytornász által vezetett mozgás tesztekből fog állni, amely során a terhelésre adott válaszreakciók fontos támpontot jelentenek a készülő kezelési terv felállításához. Fontos tehát kiemelni, hogy az  az állapotfelmérés fizikai vizsgálatot jelent!

Miután kollégánkkal telefonon leegyeztette az állapotfelmérés időpontját, emailben fog tőlünk díjbekérőt kapni, amelyet bankkártyával vagy átutalással is fizethet. Időpontja akkor kerül véglegesen megerősítésre, amint beérkezett hozzánk a kezelésének a díja.

Sajnos csak bankkártyával és banki átutalással tud nálunk fizetni.

Otthonápolási szolgáltatásunk keretén belül mindez eszközt saját otthonában biztosítjuk, elvisszük Önhöz, így emiatt nem szükséges aggódnia.

Az otthonába kiszállás az állapotfelmérés esetén díjmentes, a további alkalmak esetében a kiszállási díj: Budapesten 4500 Ft.

Hívjon minket a +36 30 200 1900-as telefonszámon vagy írjon e-mailt az otthonapolas@avian.hu email címre.

Kérjük töltse ki az alábbi részt és hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot!

    Kérjük, töltse ki a mezőket és fogadja el az Adatvédelmi nyilatkozatot az űrlap elküldéséhez.





    Kérjük a gyorsabb és szakszerű ellátás érdekében csatolja legutóbbi zárójelentését! (1db file feltöltése engedélyezett)


    * Kötelező kitölteni.

    Sikerült elérnie kollégánkat?