Lehet, hogy neki így könnyebb, de nekem nem.
…úgy beszélt Édesapám haláláról, mintha apám csak egy TAJ szám lenne.
Pökhendi volt egy héttel ezelőtt is. Úgy éreztem magam, mint aki terhére van a másiknak. Találkoztam már máskor is olyanokkal, akiknek “nem szabadna” egészségügyben dolgozniuk. Hallottam egészségügyi dolgozókat úgy beszélni betegekkel, hozzátartozókkal, ami nem oda illő. Méltatlan ehhez a hivatáshoz.
Sok megfáradt, motivációját veszített emberrel találkoztam már az egészségügyben, de azon a napon ott, megfogadtam valamit…
Fogok valami olyan dolgot csinálni, amivel jobbá teszem ezt a világot.
Ezt csináljuk.
Az a küldetésem/küldetésünk, hogy minőségi egészségügyi ellátást biztosítsunk.
Mint egy biztonsági védőháló a családok életében, hogy amikor szükségük van ránk, akkor szakértői gondos kezekkel megyünk és segítük.
Elkötelezett csapat vagyunk, akik hisznek abban, hogy a szakértelem mellett empátiával és a kedvességgel kell viszonyulnunk a páciensekhez.
Tudjuk, hogy amikor egy családtagunkról van szó, a bizalom mindennél fontosabb. Ezért az AVIAN Care működésének alapja a szakmai kiválóság és az emberséges hozzáállás.
Minőségbiztosítás: Magas szakmai sztenderdeknek kell kollégáinknak megfelelnie. Mivel csapatban dolgozunk minden páciensünk állapotát, annak változását rendszeresen átbeszélik az ápolási vezetővel. Személyes vizitek során pedig diplomás ápoló segíti a szociális ápoló munkáját és aktív kapcsolatban vagyunk a hozzátartozókkal
Mentális fittség: Az egészségügyi dolgozók számára talán ez a legfontosabb és a szolgáltatások minősége 99%-ban ezen múlik, mivel a segítő szakmák sokat vesznek ki az emberből. Akkor is, ha nem saját családtagjainkat látjuk el. A hozzáállásunk akkor tud emberi maradni, ha a bennünket érő pszichés terheket, traumákat megfelelő módon tudjuk kezelni. Ezt mi a fentebb már többször is említett csapatmunka mellett úgy kezeljük, hogy minden kollégáinknak (függetlenül attól, hogy orvos, gyógytornász, masszőr, diplomás ápoló, szak- vagy szociális ápoló) van pszichológusi/szupervizori konzultációja, amit a cég fizet. Itt van lehetőségük az őket érő munkahelyi hatások kibeszélésére és feldolgozási technikák fejlesztésésre. A küldetésünk sikeréhez elengedhetetlen az ember. A szakmailag és emberileg kerek ember.
A célunk, hogy az AVIAN Care neve összeforrjon a kiváló ellátással és a megbízhatósággal. Nap mint nap azért teszünk, hogy jobbá tegyük a világot, egy-egy páciens világát.
A mi feladatunk és felelősségünk, hogy segítőkészen álljunk egy-egy nehezebb helyzetben is a rendelkezésükre.
Bízunk benne, hogy tudunk segíteni. Számíthatnak ránk!
az egyszerűbb esetektől egészen a szubintenzívig.
– Házi betegápolás: 4 órában, 8 órában, 0-24-ben
– Szakápolás: Infúzió folyatás, katéterezés, krónikus sebkezelés
– Laborszolgáltatások: Klinikai kémiai-, Mikrobiológiai-, Tumormarker vizsgálatok
– Gyógyászati segédeszköz bérbeadás: el. betegágy, kerekesszék, rollátor
– Gyógytorna: rehabilitációs mozgásgyakorlatok, manuálterápia és masszázs
Üdvözlettel,
Székely Ildikó, Ápolási vezető
és Varga Krisztián, ügyvezető
AVIAN Care Kft.
1095 Budapest, Soroksári út 48.
Adószám: 25597275-2-43
+36 30 200 1900
kapcsolat@aviancare.hu